FAQ

1. Jak dokonać zakupu interesującego mnie produktu?

To bardzo proste. Wystarczy dodać produkt, który chce się kupić, do koszyka. Następnie, w koszyku, należy kliknąć "złóż zamówienie" i wybrać formę transportu i płatności. Po dokonaniu wyboru trzeba podać dane kontaktowe i adres do wysyłki. Wystarczy teraz kliknąć "wyślij zamówienie" i w przypadku wyboru wpłaty na konto, dokonać płatności . Po tym pozostaje już tylko oczekiwać na zamówiony towar. Informacje o etapach realizacji zamówienia są wysyłane na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.

2. Czy muszę się zarejestrować żeby dokonać zakupu?

Nie. Można dokonać zakupów bez rejestracji. Wszystkie podane dane zostaną wykorzystane do obsługi tylko tego jednego zamówienia.

3. Ile zapłacę za wysyłkę?

Najniższe koszty wysyłki podane są w opisie każdego produktu. W przypadku zakupu kilku produktów koszty transportu zmieniają się i są obliczane indywidualnie do każdego zamówienia. Dokładną cenę wysyłki można poznać przy składaniu zamówienia poprzez formularz lub kontaktując się z nami.

4. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Oczywiście. Wszystkie zakupione przedmioty można odebrać osobiście w naszym sklepie. Dokładna mapka dojazdu znajduje się tutaj.

5. Jak długo będę czekał na zakupiony towar?

Towar dostępny od ręki wysyłamy zwykle w ciągu 1-2 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub zlecenia przesyłki za pobraniem. W przypadku przesyłek Pocztą Polską czas od nadania do odbioru przez klienta wynosi 2-3 dni robocze. Przesyłki kurierskie dostarczane są następnego dnia po ich nadaniu.

6. Czy dostanę fakturę VAT za zakupy?

Tak. Wystarczy przy składaniu zamówienia podać dane niezbędne do jej wystawienia.

7. Czy uwzględniacie koszty wysyłki na fakturze?

Tak. Na fakturze widnieje pełna kwota jaka została zapłacona za zamówienie, włącznie z kosztami wysyłki.

8. Czy wysyłacie towar za granicę?

Tak. Wystarczy wysłać do nas zapytanie z adresem do wysyłki, aby poznać cenę transportu do innego kraju.
Czy mogę dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od zakupu?
Tak. Wystarczy postępować zgodnie z warunkami zwrotów zawartymi w naszym regulaminie (pkt. 12).

9. Czy mogę wybrać adres dostawy inny niż adres zamieszkania?

Oczywiście. Wystarczy w formularzu przy składaniu zamówienie zaznaczyć odpowiednie pole i tam wpisać adres na który ma zostać wysłane zamówienie.

10. Nie otrzymałem zakupionych przedmiotów. Co zrobić?

Trzeba skontaktować się z nami podając swoje dane oraz numer zamówienia. W odpowiedzi wyślemy numer listu przewozowego po którym można zlokalizować przesyłkę.

11. Zakupiłem za krótki przewód. Czy mogę go wymienić na dłuższy?

Tak. Wcześniej należy skontaktować się z nami w celu ustalenia szczegółów wymiany. Następnie należy odesłać na własny koszt oryginalny produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, w stanie nienaruszonym, bez żadnych śladów użytkowania na adres podany w dziale kontakt.

Jesteśmy na:

  • ceneo
  • skąpiec
  • opineo
  • nokaut